Serwis wysyłkowy

Door 2 Door

Serwis wysyłkowy - jak to działa?

Twój telefon przestał działać a Ty nie masz czasu żeby do nas przyjechać? Wychodząc temu naprzeciw stworzyliśmy możliwość naprawy Twojego telefonu bez wychodzenia z domu. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy do Ciebie kuriera który odbierze od Ciebie uszkodzony telefon. Po zakończonej naprawie dostarczymy go z powrotem nawet do 24 godzin!

Telefony naprawione odsyłamy w 24 godziny robocze od momentu ich otrzymania, jeśli sprzęt trafił do nas po godzinie 15:00 odsyłamy go następnego dnia roboczego.

Jeśli podczas naprawy odkryjemy nowe usterki lub usterki nie określone w zleceniu serwisowym kontaktujemy się z klientem przed ich naprawą.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

783 116 000

serwis.forcegsm@gmail.com

Serwis wysyłkowy

Krok po kroku

Zgłoś naprawę!

Wybierz poniżej swój telefon oraz rodzaj usługi oraz „Złóż zamówienie”.

Wysyłka urządzenia

Po złożeniu zamówienia, skontaktuje się z tobą nasz konsultant w celu ustalenia daty, godziny oraz miejsca odbioru. Możesz również dostarczyć urządzenie do jednego z naszych punktów stacjonarnych.

Naprawa

Nasi serwisanci zdiagnozują usterkę i naprawią Twój telefon tak szybko jak to możliwe. Na wykonaną usługę otrzymasz gwarancję serwisową.

Odbiór urządzenia

Po usunięciu usterki oraz wykonaniu niezbędnych testów, odeślemy Twój telefon pod wskazany adres o dogodnej dla Ciebie porze.