Serwis wysyłkowy
Door 2 Door
Serwis wysyłkowy - jak to działa?
Twój telefon przestał działać a Ty nie masz czasu żeby do nas przyjechać? Wychodząc temu naprzeciw stworzyliśmy możliwość naprawy Twojego telefonu bez wychodzenia z domu. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy do Ciebie kuriera który odbierze od Ciebie uszkodzony telefon. Po zakończonej naprawie dostarczymy go z powrotem nawet do 24 godzin!
Telefony naprawione odsyłamy w 24 godziny robocze od momentu ich otrzymania, jeśli sprzęt trafił do nas po godzinie 15:00 odsyłamy go następnego dnia roboczego.
Jeśli podczas naprawy odkryjemy nowe usterki lub usterki nie określone w zleceniu serwisowym kontaktujemy się z klientem przed ich naprawą.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Serwis wysyłkowy
Krok po kroku

Zgłoś naprawę!
Wybierz poniżej swój telefon oraz rodzaj usługi oraz „Złóż zamówienie”.

Wysyłka urządzenia
Po złożeniu zamówienia, skontaktuje się z tobą nasz konsultant w celu ustalenia daty, godziny oraz miejsca odbioru. Możesz również dostarczyć urządzenie do jednego z naszych punktów stacjonarnych.

Naprawa
Nasi serwisanci zdiagnozują usterkę i naprawią Twój telefon tak szybko jak to możliwe. Na wykonaną usługę otrzymasz gwarancję serwisową.
Odbiór urządzenia
Po usunięciu usterki oraz wykonaniu niezbędnych testów, odeślemy Twój telefon pod wskazany adres o dogodnej dla Ciebie porze.